Leveren van onze producten

 

  1. Als plaats van de levering van onze producten geld het adres wat is opgegeven bij de bestelling. Als er verkeerde informatie is verstrekt is Corpilke daar niet verantwoordelijk voor. En is de consument ( koper ) hier zelf verantwoordelijk voor.
  2. De consument is zelf verantwoordelijk voor de gekozen verzend methode. Na afronding van uw betaling kunt u indien u de verkeerde keuze heeft gemaakt binnen 24 uur een mail sturen om dit te veranderen / corrigeren. De verzend methode kan dan indien aangepast worden tegen evt bijbetaling van de kosten.
  3. Corpilke verzend via PostNL en streeft naar een levering van 3 tot 5 werkdagen. Tenzij er een langere levertijd van het product is afgesproken zoals bij bv gepersonaliseerde producten – Herrineringen aan dierbaren en op maat gemaakte producten. Vertragingen die voortkomen vanuit PostNL en evt drukte is Corpilke niet verantwoordelijk voor.
  4. Het risico van beschadiging, kwijt raken , gaat over op de consument op het moment van het in ontvangst nemen van de bestelde producten.

 

 

Retour beleid

Wil jij een item retourneren?

Dat mag binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket / binnen 14 dagen nadat het pakket is aangekomen op het pakketpunt. Komt het pakket na deze 14 dagen bij ons binnen, kunnen wij uw retour helaas niet behandelen.

 

 

  1. Om een product te retourneren, dient de consument het retourformulier van de website te downloaden en volledig in te vullen. Download het formulier hier !!!
  2. Het product moet ongedragen, onbeschadigd en zonder vlekken of geuren zijn en binnen 14 dagen na ontvangst door Corpilke.nl retour zijn ontvangen.
  3. Retourkosten zijn voor rekening van de consument en wij raden dan ook aan om dit op een goede manier te verzenden. Corpilke raad aan om dit aangetekend te versturen zodat u zelf het verzend bewijs heeft en dat u zeker weet dat de geretouneerde producten in goede orde ontvangen zijn.
  4. Na ontvangst en goedkeuring van de retour, zal Corpilke.nl het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terugstorten op de rekening van de consument.
  5. Problemen  ( zoals het product laten vallen, blijven hangen, verliezen ect )  vallen buiten de garantie en zijn de verantwoordelijkheid van de consument.
  6. Producten kunnen alleen geretouneerd worden als ze niet zijn geopend en in de originele verpakking zitten. Open gemaakte producten zullen wij dus niet aan nemen als een retour.

 

 

Wanneer mag een product(en) NIET retour?

 

--Wanneer het een gepersonaliseerd product is.

--Wanneer het een product is die in de categorie : Herinneringen aan dierbaren bevat.

- Wanneer het product(en) langer dan 14 dagen bij ons bezorgd wordt.

- Wanneer het een product(en) is die u in de sale heeft gekocht.

- Wanneer het product(en) niet in originele verpakking / met kaartjes is.

- Wanneer een doos / verpakking beplakt / beschreven is.

- Wanneer het product(en) van de originele verpakking is open gemaakt.

- Wanneer het product(en) vlekken bevat.

- Wanneer het product(en) gebroken of beschadigd is.

 

 

Voldoet uw retour niet aan bovenstaande voorwaarden, zullen wij uw retour weigeren en naar u terugsturen.

 

Retour formulier kunt u hier downloaden.